Persbericht: Villa Vivre wint Startersboost Signcentral!

Startersboost Signcentral voor Villa Vivre

Evi van Gerwen van Villa Vivre kreeg op woensdag 7 januari de Startersboost-cheque van Nick van de Wiel van Signcentral cadeau. Zij ontvangt een logo, huisstijl, visitekaartjes en website voor haar kersverse onderneming: een hotel voor chronisch zieke kinderen. “Ik worstelde enorm met mijn exposure en ben blij met deze hulp!”

“Ik weet dat ieder bedrijf een website en logo moet hebben, maar het is echt niet ‘mijn ding’. De keuze om dit werk uit te besteden had ik dus al gemaakt. Maar aan wie? Wie kan ik vertrouwen? De Rabobank tipte me dat Nick deze Startersboost cadeau deed en ik heb geen moment getwijfeld. Dit is het! Ik ben ontzettend blij dat ik uitgekozen ben.”

Villa Vivre
Villa Vivre biedt 24 uur per dag intensieve zorg aan kinderen met bijvoorbeeld een syndroom, epilepsie, hart- of longproblemen, een spierziekte, CF, stofwisselingsziekte of kinderen die tracheazorg nodig hebben. Het is een kleinschalig, tweede thuis waar ouders hun kind met een gerust hart naartoe kunnen brengen om zelf nieuwe energie op te doen. Evi: “Bovendien begeleiden we de kinderen volgens een passend ontwikkelingsplan. We willen hen kwaliteit van leven bieden en het bij Villa Vivre zo gezellig mogelijk maken voor hen.”

Alles zelf regelen
Evi werkt sinds 2011 als franchisenemer voor Kids2care maar neemt nu de stap om helemaal voor zichzelf te beginnen. “Ik wil onafhankelijk zijn van de keuzes die een franchisegever maakt en tegelijkertijd mezelf ontwikkelen. Als franchisenemer is er in de basis al veel voor je geregeld, nu doe ik dat allemaal zelf. Denk aan de aankoop van een pand, de verbouwing, financiering, inrichting, vergunningen en het rekening houden met veiligheidseisen. En dus het regelen van een site, logo en uitstraling.”

Starter helpt starter
Nick weet als geen ander wat er komt kijken bij de start van een bedrijf. “Ik heb het afgelopen half jaar veel geleerd en uitgezocht. Daarbij kreeg ik bijvoorbeeld hulp van bevriende ondernemers, de gemeente Tilburg en van de Rabobank. Nu is het tijd om een ander op weg te helpen.” Als expert in exposure helpt Signcentral Villa Vivre aan een vliegende start. “We ontwikkelen eerst een logo. Vervolgens verwerken we die in een huisstijl, een website en visitekaartjes. We verwachten eind maart alles te presenteren.”

Signcentral
Signcentral maakt alles op het gebied van signing, van vlaggen tot visitekaartjes en van belettering tot beursstands, in de beste prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast geeft het bedrijf ook advies over de bedrijfsnaam en de hele huisstijl onder de noemer concept en creatie. Bij Signcentral is afspraak altijd afspraak en staat centraal wat de klant écht nodig heeft.

Foto door: Myhra van Boxtel – www.bymyhra.nl
Tekst door: Melinde Bussemaker – www.melindebussemaker.nl